Uddannet lægesekretær søges til enestående stilling i Hukommelsesklinikken, Herlev Hospital pr. 1. juli eller efter aftale

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Savner du nærvær og medindflydelse i hverdagen? At være en del af en afdeling, hvor alle kender alle? Så kom ud til os på Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme (Herlev matriklen) – vi søger en sekretær til vores Hukommelsesklinik.

I Hukommelsesklinikken vil du som sekretær have en stor indflydelse på hverdagen. Du vil være med i planlægningen af den daglige drift og til udrulning af ambulatorier. Du vil have en tæt patient/pårørende kontakt og du vil arbejde tæt sammen med Hukommelsesklinikkens 3 øvrige sekretærer, læger, sygeplejersker og neuropsykologer. I Hukommelsesklinikken er man en del af teamet, hvor alle værdsætter og respekterer hinanden. Vi har en god omgangstone og et godt arbejdsmiljø.

Om os
Vi er en helt unik sekretærgruppe på 13 sekretærer, som alle er enormt engagerede i vores arbejde og i at gøre en forskel for patienterne. Vi sætter en ære i at være ”den røde tråd” i hospitalsverdenen for patienterne. Sekretærerne er alle inddelt i forskellige teams under de enkelte klinikker i neurologisk regi.
Vi har et godt tværfagligt samarbejde, og vi er gode til at justere på arbejdsgangene, hvis der er noget, vi kan optimere og gøre smartere.

Arbejdsopgaverne er bl.a.:

  • SP-arbejde i forbindelse med ambulante besøg (alt fra indkaldelse til afrunding af besøg, ydelseskodning, diagnoseregistrering, registrering af udredningsret, bestilling af div. undersøgelser, mv.)
  • At være tovholder på at få programmerne fuldt booket
  • Udrulning af kalendere for læger og sygeplejersker i Hukommelsesklinikken
  • Andre administrative opgaver
  • Callcenter-funktion
  • Modtagelse af patienter i Hukommelsesklinikkens receptionen (ved ferieafvikling)
  • Konferencelisteansvarlig
  • Afløsning på sengeafsnit ved ferieafvikling
Vores forventninger til dig:

  • Uddannet lægesekretær
  • Rutineret bruger af Sundhedsplatformen
  • Smilende, imødekommende og positiv
  • Høj faglighed - du arbejder struktureret, har fokus på kvalitet i arbejdet og korrekt registrering
  • Pligtopfyldende, åben og fleksibel i forhold til kollegaer og arbejdsopgaver
  • Du er glad for at have telefonisk kontakt med patienter og pårørende
Vi tilbyder dig:

  • Godt mono- og tværfagligt samarbejde med nærværende kollegaer
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage – planlægges løbende, så det passer ind i både dine og afdelingens øvrige aktiviteter
  • Videreuddannelse/kompetenceudvikling
  • Mulighed for på sigt at være praktikvejleder, hvis det ønskes
  • Stillingen er på 37 timer eller efter aftale
  • Arbejdstid i dagstid mandag til fredag
  • Fleksibilitet i hverdagen – vi prøver efter bedste evne at tilgodese, når der er særlige behov for de enkelte sekretærer, så man kan få både arbejdsliv og privatliv til at gå op i en højere helhed – driften skal selvfølgelig hænge sammen, så det kræver, at man som sekretærer også tager sin del af ansvaret for dette
Kort om afdelingen
Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme varetager diagnostik, behandling, pleje og rehabilitering af patienter med neurologisk sygdom fra Planlægningsområde Midt med et optageområde på ca. 435.000 borgere. Vi har årligt 7500 akutte indlæggelser, og 21.000 ambulante kontakter.

Afdelingen består af:

  • Et afsnit for patienter med blodprop og blødning i hjernen med plads til 26 patienter
  • Et alment neurologisk afsnit med plads til 15 patienter
  • Ambulante klinikker: Hukommelse, Sklerose, Epilepsi, Blødninger og blodpropper, Hjerne- og Nervesygdomme, Hovedpine
  • En stor Forskningsenhed
Løn
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Lyder ovenstående spændende, så vil vi meget gerne høre fra dig.
For yderligere information kan du kontakte ledende lægesekretær Bonni Erleben på telefon 3868 9851 eller per mail: bonni.erleben.02@regionh.dk

Ansøgningsfrist d. 24.05.23
Ansættelsessamtaler afholdes d. 26.05.23

Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der ikke har en dansk uddannelse, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med samme karakterkrav, som Sundhedsstyrelsen kræver af sundhedspersonale fra lande uden for EU, for at de kan få dansk autorisation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Herlev Hospital, Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=249530&DepartmentId=18479&MediaId=4720&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833120

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet