BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nyder du stor diversitet i dine arbejdsopgaver, popper de gode idéer bare frem, når du står over for udfordringer, og trives du i en hverdag med stort fokus på menneskelige relationer? Ønsker du tilmed både work-life balance og fantastiske kolleger? Er du god til at skabe tillid og gode relationer, og lede på distancen? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark.
Hvem er vi?
Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.
Om teamlederjobbet
Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle, idet borgerene har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige sundhedsfaglige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv.
Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:
- Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
- Rekruttering af medarbejdere
- Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere
- Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
- Akut vagtdækning ved sygdom
- Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
- Samarbejdsmøder med kommuner
- Samarbejdsmøder med regionerne vedr. de respiratoriske patienter
- Tæt samarbejde med salgsafdelingen om fremtidige ordninger
En spændende arbejdsplads; professionel og samtidig uformel med højt til loftet, så du får god mulighed for at præge dit eget ledelsesarbejde. Du vil få en stor indsigt i arbejdet med både respiratoriske borgere, og borgere med andre funktionsnedsættelser. Vi ønsker at arbejde fleksibilitet, og med udgangspunkt i tillid. Vi har fokus på det personlige engagement og udvikling så du vil opleve dedikerede kollegaer, som sætter en ære i, at udføre deres arbejde godt. Du kommer til at arbejde meget selvstændigt, men du er aldrig alene. Du vil blive en del af et team hvor vi vægter at vi arbejder i fællesskab og på tværs med vores opgaver
Teamledergruppen tæller pt. i hele landet 12 fagligt dygtige og engagerede teamledere. Afdelingen Drift & relationer, som du bliver en del af, består pt. af 51 motiverede medarbejdere fra forskellige ansvarsgrupper. Du vil derfor få teamkoordinator kollegaer, SPS kollegaer, pædagogisk teamleder kollegaer, samt kollegaer der er specialiserede i akut vagtdækning samt rekruttering.
Du vil få mulighed for hjemmearbejdsplads, og kan derfor være bosiddende i hele jylland evt på fyn. Du skal forvente køreaktivitet i forbindelse med eksempelvis personalemøder, samarbejdsmøder, borgerbesøg og møder med dine medarbejdere forskellige steder i landet samt en tur til hovedkontoret i Herlev cirka en gang i måneden. Møder i tidlige morgen- samt aftentimerne kan forekomme. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en god sundhedsforsikring.
Hvem er du?
Du skal have en sundhedsfaglig baggrund, som enten SSA, sygeplejerske, fysioterapuet, eller lign.. Derudover må du gerne have kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Det vil være en fordel, at du har ledelseserfaring og/eller erfaring med rekruttering og koordinering. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med den private sektor og personaledelse.
Som person skal du være i balance med dig selv og være rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal endvidere besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver vælter næsten dagligt din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.
Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, gode IT kundskaber, og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje, herunder også økonomien bliver gennemgået.
Ansøgning
Der forventes opstart snarest muligt. Ansøgningerne vil blive behandlet efterhånden som de modtages og annoncen lukkes, når rette kandidat er fundet og senest d. 8. august.
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær 20, 2., 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1615&ProjectId=146413&DepartmentId=18966&MediaId=4615&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882672