Lagermedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at blive en uundværlig del af et lille dynamisk team? Vil du være med til at sikre, at vores kunder modtager deres produkter til tiden, hver gang? Så er du præcis den lagermedarbejder, vi søger hos Brunata!

Jobbet:

Som lagermedarbejder hos Brunata bliver du en afgørende spiller i vores lagerteam på 2 personer og vores logistikteam på yderligere 2 personer. Du vil i dagligdagen gå sammen med den lageransvarlige men referere til logistikchefen. Du vil være med til at organisere og vedligeholde vores lagerfaciliteter, håndtere modtagelse, pakning og forsendelse af varer samt sikre, at vores produktbeholdning altid er korrekt registreret. Du vil arbejde tæt sammen med vores leverandører og interne afdelinger for at sikre en gnidningsløs og effektiv lagerstyring.

Dine ansvarsområder:

Modtagelse, kontrol og registrering af varer

Plukning og pakning af varer til forsendelse

Lageroptimering og opretholdelse af organiseringssystemer

Deltage i regelmæssige lageropgørelser og rapportering af beholdninger

Hvem vi søger:

Stillingen er på fuld tid med daglig arbejdstid mellem 7.00-15.00 – fredag dog fra 6.30-14.00.

Vi leder efter en engageret og ansvarsbevidst lagermedarbejder, der kan arbejde selvstændigt og samtidig trives i et teambaseret miljø. Du er en detaljeorienteret person, der altid har øje for kvalitet og præcision samtidig med at du får noget fra hånden. Derudover er det vigtigt, at du et vist kendskab og erfaring med MS Office pakken samt fysik er gearet til lagerarbejdet, som kræver mange timer stående og gående hver dag samt tungere løft.

Har du truckkort, kendskab til SAP og erfaring fra lignende job er det en klar fordel.

Vi tilbyder:

  • Grundig oplæring med et digitalt onboardingforløb, der klæder dig godt på i din opstart
  • Mulighed for at påvirke dine egne opgaver og bidrage til stillingens udvikling
  • Et støttende og samarbejdsorienteret team af dygtige kolleger
  • Selvstændighed i dit arbejde samtidig med, at der er støtte og feedback fra ledere og kolleger
  • En positiv kultur og værdier, der fremmer teamwork og arbejdsglæde
  • Adgang til e-learning for videreudvikling
  • Mulighed for at deltage i sociale arrangementer og teambuilding-aktiviteter, der fremmer samarbejde og styrker relationer
  • Attraktiv pensionsordning, sundhedsforsikring og rabatordning

 

Sådan ansøger du:

Er du klar til at tage udfordringen op som vores nye lagermedarbejder?

Så send din motiverede ansøgning og opdaterede CV til os ved at klikke på dette link: ANSØG HER 

Vær opmærksom på, at vi udelukkende modtager elektroniske ansøgninger via ovenstående link og ikke via ansøgninger sendt pr. mail til Logistikchefen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV! 

For spørgsmål og uddybende information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Logistikchef Nadia Stilhoff Rasmusson på nad@brunata.com eller pr. telefon 50 60 70 65.  

Ansættelsesstart: Hurtigst muligt

 

Brunata er en dansk virksomhed, som har mere end 100 års erfaring i at levere løsninger, der optimerer boligers og bygningers energiforbrug. I 2018 blev Brunata opkøbt af familieejede tyske Minol og er nu en del af en af verdens absolut førende virksomheder i branchen.

Brunata vil være frontrunner for ny teknologi, der letter dagligdagen og byder på nye, spændende muligheder for både ejere, administratorer og beboere.

Vores ambition er en verden fuld af Smart Cities. Og vi vil bidrage til det mål ved at blive den foretrukne partner inden for digitalisering af hjem, bygninger og byområder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

BRUNATA A/S Hovedkontor, Vesterlundvej, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881640

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet