BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du dygtig til at håndtere kundehenvendelser i en alsidig hverdag, og har du flair for at yde professionel kundeservice? Drømmer du om en fremtid i en virksomhed, hvor du kan få lov til at præge hverdagen både kommunikativt samt administrativt, og har du stærke kompetencer i både dansk og norsk? Så søg denne stilling allerede i dag, da vi har løbende proces!
Om stillingen
På vegne af Arjo leder Academic Work i øjeblikket efter en kundeservicemedarbejder til deres nye kontor i Ballerup. I denne rolle vil du blive en del af en global virksomhed, der leverer medicinsk udstyr, hjælpemidler, serviceydelser samt løsninger, der forbedrer hverdagen for mennesker med nedsat mobilitet og aldersrelaterede helbredsudfordringer. Selvom Arjo er en stor international virksomhed, er deres kontor i Danmark i udvikling, og du har derfor mulighed for at lære samt samarbejde med kundeserviceeksperter inden for Arjo - både i Danmark og i Norge. Du bliver en del af et dedikeret team, hvor du blandt andet kommer til at arbejde med besvarelse af forskelligartede serviceopkald samt -e-mails, fakturering og andet administrativt arbejde både for norske og danske kunder. Din arbejdsdag vil derfor være præget af travlhed og alsidighed, så overblik er en vigtig egenskab i denne rolle. De dage, hvor telefonen er mindre aktiv, er det ligeledes vigtigt, at du tager initiativ til at igangsætte relevante arbejdsopgaver. Som udgangspunkt ansættes du i 6 måneder ad gangen, men der er god mulighed for fastansættelse, hvis du er et godt match.
Du bliver tilbudt
- Du bliver en del af en ambitiøs med-tech virksomhed i vækst og et lille dansk og norsk kundeserviceteam, der er målrettede og hjælpsomme
- På det danske kontor går man op i, at der afholdes sociale arrangementer, såsom fælles morgenmad en gang om ugen, sommerfester osv.
- Fleksibilitet (der er mulighed for hjemmearbejde 2 gange om ugen, hvis man ønsker dette)
- Kantine i den nye bygning
Arbejdsopgaver
- Modtage opkald samt e-mails og sikre, at disse besvares rettidigt og professionelt
- Løse generelle kunde- og fakturaforespørgsler
- Håndtering af kundeklager, så disse afsluttes korrekt efter retningslinjerne på kontoret
- Følge ordrer fra modtagelse til fakturering
- Fakturere salgs- og lejeordrer
Vi søger dig som
- har stærke kundskaber på dansk og norsk både skriftligt og mundtligt
- har gode kundskaber på engelsk, da Arjo er en international virksomhed
- har siddet (og trives) i en kundeservicerolle tidligere, så du har forståelse for, hvordan hverdagen hænger sammen i denne rolle
Det er en fordel, hvis du har
- siddet i kundeserviceroller over længere tid
- erfaring med ERP-systemet M3 som Arjo bruger internt
- forståelse for med-tech branchen
For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:
- Selvkørende
- Kvalitetsbevidst
- Omstillingsparat
- Kommunikativ
Vores rekrutteringsproces
Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.
Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces. Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor blive ansat af Academic Work, men arbejde som konsulent ved vores kunde. Du kan læse mere om, hvad det betyder at være konsulent gennem AW her: https://www.academicwork.dk/karriere/konsulent-hos-academic-work
Denne rekrutteringsproces udføres af Academic Work. Det er en anmodning fra Arjo, at alle spørgsmål vedrørende stillingen håndteres af mirjeta.elmazi@academicwork.dk
I denne proces skal du tage en personligheds- og kognitiv test.
ARJO Danmark A/S
Arjo er en global leverandør af medicinsk udstyr, hjælpemidler, serviceydelser samt løsninger, der forbedrer hverdagen for mennesker med aldersrelaterede helbredsudfordringer og nedsat mobilitet. Deres arbejde er baseret på en ægte interesse i menneskers trivsel samt helbred, hvilket bidrager til et bæredygtigt sundhedssystem – altid med mennesket i fokus. Arjos primære kunder er offentlige samt private institutioner i over 100 lande inden for langvarig og akut pleje, og deres tilbud omfatter produkter samt løsninger til plejemodtagerhåndtering, hygiejne, desinfektion, plejesenge, hospitalssenge osv. Arjo har næsten 6.000 ansatte verden over, og deres hovedkontor er placeret i Malmø, Sverige.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ACADEMIC WORK DENMARK A/S, Gammel Kongevej, 1610 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.academicwork.dk/ledige-stillinger/j/kundeservicemedarbejder-sges-til-medtech-firmaet-arjo-danmark/NGCEST?i=0
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873931