BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for proces og undervisning? Er du faglig kompetent inden for indkøbsområdet og ønsker at bringe din viden og erfaring i spil til gavn for koncernens brugere af indkøbsprocessen? Så er du et godt bud på vores nye kollega.
Om os
Indkøbsprocessektionen er en del af Forretningsprocesafdelingen i Center for Styring, som er en del af Supply Chain Divisionen ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse.
Sektionen udøver forretningsprocesmanagement og bruger-støtte inden for indkøbsområdet i hele koncernen. Indkøbsområdet er i perioden 2020 - 2022 underlagt en større udvikling og omlægning med henblik på, at koncernen fremadrettet kan gennemføre effektive indkøb med afsæt i gældende forvaltningsgrundlag og forretningsprocesser.
Indkøbsprocessektionen koordinerer, udarbejder og udvikler det overordnede forvaltningsgrundlag for de tværgående processer for Indkøb. Endvidere gennemfører sektionen den afledte daglige drift og brugerstøtte i relation til processernes håndtering.
Om stillingen
Vi er på udkig efter en ny kollega der selvstændigt - og i forhold til produktionskravene - kan stå for uddannelse, brugerstøtte og sagsbehandling vedrørende processer på indkøbsområdet generelt.
Du vil komme til at indgå i et dynamisk og involverende team, hvor du sammen med kolleger fra afdelingen, gennem videndeling og interaktion arbejder mod fælles mål.
Du kommer i stillingen til at varetage den daglig brugerstøtte samt stå for undervisningen af koncernens brugere af indkøbsprocessen i forretnings-regler og SAP.
Du bliver en nøglespiller indenfor struktureret erfaringsudveksling og -formidling i hele koncernen inden for fagområdet, herunder løbende kommunikation med brugerne om ny funktionalitet.
Du vil blive en aktiv medspiller som faglig ressource i koncernens interne materielfaglige evalueringer på indkøbsområdet samt kommer til at deltage som Subject Matter Expert (SME) i udviklings- og optimeringsprojekter inden for fagområdet.
Dine kømpetencer inden for indkøbsområdet vil komme i spil indenfor udvikling af kontrolmiljø og controlling i forhold til koncernens indkøb med indkøbsordre.
Indholdet i jobbet vil kunne ændres i forhold til de opgaver, der pålægges koncernen og i forhold til den løbende udvikling i forretningen og ikke mindst den løbende udvikling af medarbejderens kompetencer.
Hvis det passer bedre ind privat, er der mulighed for at få fast tjenestested på vores kontor i Brabrand.
Vi har til tider et højt tempo, men har fokus på gensidig fleksibilitet og det hele menneske, hvilket betyder en gennemsnitslig arbejdsuge på 37 timer inkl. frokostpause og at du lejlighedsvis kan arbejde hjemmefra efter nærmere aftale.
Om dig
Ud over, at du kan nikke genkendende til de ting vi søger i en ny medarbejder, er du erfaren indkøber med en relevant logistikbaggrund.
Din uddannelsesbagrund kan være fra flere forskellige retninger.
Det er din erfaring og kompetencer vi søger.
Vi ser gerne, at du har 4 - 5 års erfaring med indkøb samt erfaring med rådgivning og planlægning.
Det vil være et stort plus, hvis du er uddannelseserfaring og er en habil bruger af SAP eller et andet tilsvarende større ERP-system samt Microsoft Office programmer.
Som person er du udadvendt og en god kommunikator og samarbejdspartner. Du er klar til at udvikle dig både i stillingen og sammen med koncernens behov.
Ansættelsesvilkår
Du ansættes og aflønnes efter den til enhver tid gældende relevante overenskomst.
Stillingen er i opslag både civilt og militært.
Som akademiker bliver du ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i Staten. Afhængig af dine kvalifikationer er der mulighed for at forhandle tillæg i forbindelse med ansættelsen. Det er til jobbet tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 %.
Er du omfattet af organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Afhængig af dine kvalifikationer er der mulighed for at forhandle et kvalifikationstillæg, og du har en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Dit faste arbejdssted vil være i Brabrand eller Ballerup.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Michael Skovbro på telefon 5150 6984.
Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Anders Erik Filtenborg på telefon 7281 9178 eller HR-konsulent Mathilde Schmidt-Lange på telefon 3266 5818.
Ansøgningsfrist er 24. juli 2023 og samtaler forventes afholdt snarest efter fristens udløb.
Stillingen er til besættelse 1. september 2023 eller snarest muligt herefter.
Vi ser meget frem til at høre fra dig!
Du søger via linket. For at kunne komme i betragtning, anmodes du om at vedhæfte ansøgning, CV og evt. uddannelsesbevis - meget gerne i pdf. format.
Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
Vi er ca. 2.500 civile og militære medarbejdere fordelt over hele Danmark, og vores hovedkvarter ligger i Ballerup.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk og om os på www.fmi.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved FPS Ballerup, Lautruphøj 8, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184083&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858369