BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jeg søger 1 hjælper til mit team.
Teamet består af 6 gode hjælpere, som arbejder i et fast vagtskema, der ruller hver 4 uge. Der er tale om lange vagter som starter og slutter på faste tider.
Det er vigtigt for teamet, at alle er fleksible i vagtdage og mødetider, så vi alle får gode muligheder for at planlægge vores hverdag, og solidarisk kan dække vagter i forbindelse med ferier og sygdom.
LIDT OM MIG:
Jeg er en 55-årig kvinde, der er tetraplegiker, på grund af en rygmarvsskade. Det betyder bl.a. at jeg er komplet lammet i ben, krop og hænder og sidder i el-kørestol. Udover lammelserne har jeg en del neurogene smerter.
Jeg bor i eget hus med have i en landsby tæt på Smørum sammen med min servicehund (labrador).
JOBBESKRIVELSE:
Jeg bliver din daglige arbejdsleder og A Priori bliver din arbejdsgiver. Lønnen følger overenskomsten for handicaphjælpere som timelønnet med lønperiode fra D. 16 til D. 15 med udbetaling sidste hverdag i måneden
Arbejdet består blandt andet i at hjælpe mig med al personlig pleje. Der vil være grundig oplæring i forbindelse med jobstart. Du skal også hjælpe mig med forflytninger, indkøb, lave mad og ordne hvad der følger med, at have hus og have, såsom rengøring og vedligehold.
Jeg skal vendes fast om natten m.m. Derudover har jeg brug for, at du kører min kassebil og ledsager mig ved aktiviteter udenfor hjemmet bl.a. til træning, på besøg hos venner og familie, skovture, koncerter m.m.
En af mine store interesser er at pleje og passe haven. Jeg nyder, at få planterne til at spirer og gro samt at klippe og nippe og forme haven. Det er derfor absolut en fordel hvis du deler denne interesse. Mine dage foregår ofte i haven, samt gåture i al slags vejr. Man skal derfor have tøj med til dette. Jobbet giver en afvekslende dag med skift mellem at være inde og ude samt alle typer af aktiviteter.
Jeg vægter, at du som hjælper er struktureret, har øje for detaljen. Derudover, at du er hurtig til at lære rutineprægede opgaver og kan bevare overblikket i pressede situationer. Desuden er det vigtigt, at du har en god situationsfornemmelse og er tålmodig.
At modtage hjælp alle døgnets timer, er meget indgribende i hverdagen. Din hjælp og vores samarbejde, betyder meget for, at jeg kan få en god og ligeværdig hverdag. Det er vigtigt at du, såvel som jeg, har respekt for, at din arbejdsplads er mit private hjem.
Her er hjælperværelse med skrivebord, sofa og wi-fi.
Der er ca. 5 km til Ballerup station. Kommer du i bil er her gode parkeringsforhold.
Jeg foretrækker at du har et slidt B-kørekort. A Priori indhenter straffe- og børneattest.
Stillingen bliver aflønnet Jf. BPA handicaphjælperoverenskomsten
Stillingen er til besættelse D. 1/3-2024 med eventuel tidligere start. Der er ansøgningsfrist den 15/2.2024 Samtalerne finder sted løbende.
Ansøgninger til stillingen bedes sendes på e-mail til: stillingbpa@gmail.com
Du bliver som handicaphjælper en del af et godt, fleksibelt og nødvendigt team af handicaphjælpere, der i fællesskab dækker alle vagter året rundt. Jobbet foregår i mit eget hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer og de udflugter jeg skulle have lyst til at deltage i.
Hvis du har spørgsmål, kan disse rettes til BPA-konsulenterne Gitte Jensen eller Bo Andersen på 25940202 eller 25941212 bo@a-priori.dk / gittej@a-priori.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
A priori ApS, Rytoften, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983006