BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du social- og sundhedsassistent og vil du være med til at skabe en hverdag i verdensklasse for Egedal Kommunes borgere, så se her, hvad vi kan tilbyde.
På Plejecenter Porsebakken bor der 48 beboere fordelt på tre afdelinger.
Du vil som teamkoordinator blive tilknyttet den ene afdeling – men vil ind i mellem også kunne have både opgaver på de andre afdelinger og i weekenden en koordinerende funktion på tværs af afdelingerne.
Vores beboere har hver dag brug for hjælp og støtte til at få god en hverdag. Derfor er dine 40 fremtidige kollegaer en tværfaglig personalegruppe som består af sygeplejersker, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og husassistenter.
Ud over dig består vores ”sygeplejegruppe” i dagvagt aktuelt af 1 sygeplejerske og 3 social- og sundhedsassistenter - der også er teamkoordinatorer, og du vil skulle arbejde i samme gruppe med én af de 3.
Vi arbejder målrettet på at skabe et hjem, hvor borgerne føler sig trygge, har det hyggeligt, og hvor personalet samtidigt er glade for at arbejde. Fagligt har vi fokus på faglig kvalitet - blandt andet triage, demensudfordringer, medicin og dokumentation.
Du vil i tæt samarbejde med vores tværgående sygeplejerske og de øvrige medarbejdere i teamet, få ansvaret for både den grundlæggende og den komplekse sygepleje, dokumentation samt implementering af nye instrukser og arbejdsgange.
Vi har derfor brug for en helt særlig person, med både overblik, empati og psykisk power, som samtidig kan varetage de delegerede sygeplejeopgaver og den sundhedsfaglige dokumentation. Passer denne beskrivelse på dig, så kan vi tilbyde dig en meningsfuld og udfordrende arbejdsplads, hvor du både får brug for hjertet og hjernen.
Teamkoordinatorens opgaver:
Som teamkoordinator arbejder du på lige fod med dine teamkolleger i forhold til de opgaver, der er skal løses for at give beboerne et liv, hvor deres ønsker og behov opfyldes.
Derudover er du som teamkoordinator bindeled mellem teamet og ledelsen og du er ansvarlig for at koordinere opgaver i teamet.
Det betyder, at du:
- På morgenmøderne er ansvarlig for fordeling af ressourcerne i teamet
- Er medvirkende til udvikling, herunder oplæring og delegationsopgaver i eget team
- Er ansvarlig for den røde tråd i CURA, sundhedslov og servicelov, herunder at CURA er udfyldt korrekt og opdateres efter retningslinjerne
- Ansvarlig for den ugentlige beboergennemgang med huslægerne i samarbejde med sygeplejerske
- Deler viden og sparrer med både teamet og SSA-kollegaer og sygeplejersken og ledere
- Sikrer, at der er en systematik, så information er tilgængelig for alle, således at såvel faste medarbejdere som vikarer ved, hvordan der skal arbejdes med den enkelte beboer.
- Går forrest i implementering af nye tiltag.
- Tager aktivt del i samarbejdet med pårørende og inddrager ledelse hvor der er behov for dette
- Samarbejder med leder og sygeplejerske om læringsaktiviteter og den faglige udvikling i teamet.
- Støtter og bidrager til en ligeværdig og anerkendende kommunikation i teamet.
Vi tilbyder dig:
- To dages fælles introduktion med fokus på medicin, hygiejne og dokumentation.
- Lokal introduktionsforløb – dit introduktionsprogram sendes til dig på forhånd.
- Introduktion og undervisning i koordinatorfunktionen sammen med de øvrige assistenter.
- Mulighed for indflydelse på hvordan Porsebakken både bliver den gode arbejdsplads, men også hvordan Porsebakken bliver det gode sted at leve og dø for beboerne.
- En kollega bliver din personlige kontaktperson og vil hjælpe dig bedst muligt.
- Mulighed for faglig udvikling via deltagelse i kurser og temadage.
- Indflydelse på egen vagtplan.
- En nærværende og lyttende leder med fokus på din trivsel.
- Supervision.
Vi vil gerne tale med dig
Når vi laver et opslag som dette, bliver det altid et forsøg på fange de gode ansøgeres fokus. Desværre fortæller opslaget ikke hele historien… hverken den gode eller de mere udfordrende sider ved at være ansat på Porsebakken. Det er svært at skrive om vores tilgang til fællesskab og ansvarlighed, og at forstå sig som en del af en gruppe. Så inden du søger stiller vi os gerne til rådighed, hvis du har lyst til at få foldet historien ud og så du kan få fortalt hvem du er.
Yderligere oplysninger
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer/uge. Stillingen er med weekendvagt hver 3. weekend, men hvis du ønsker at arbejde hver 2. weekend, følger der et løntillæg på 20.000 årligt.
Hvis dine personlige forhold betyder, at du kun kan arbejde i lige eller ulige weekender, men ikke ønsker hver 2. weekend - finder vi også en løsning på det.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og jf. principperne for Ny Løn.
Har du spørgsmål eller vil du lave en aftale om at komme forbi inden du søger, så er du velkommen til at kontakte Rikke på telefon 7259 7069 eller Bjarne på telefon 7259 7461.
Ansøgningsfrist er den 25. august 2024. Dato for tiltrædelse efter nærmere aftale.
Uddannelsespapirer og evt. andre relevante dokumenter vedhæftes ansøgning.
Ved ansættelse i denne stilling forudsætter Egedal Kommune, at du er indstillet på at indhente og aflevere en straffeattest, hvis det bliver dig som får tilbudt stillingen. Ansættelsen vil være betinget af, at den indhentede straffeattest ikke giver anledning til bemærkninger.
Ønsker du mere information om Egedal Kommune kan du søge denne på kommunens hjemmeside www.egedalkommune.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Egedal Kommune, Nybøllevej 11, 2765 Smørum
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089833